سکوت

مرغ سحر ناله کن

عباس آقا ۲

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۱۵ ق.ظ

عباس آقا ۱

عباس آقا دوباره زنگ زد، این بار گفت برادر شما کلاس فوتبال ثبت‌نام کرده؟ گفتم شما؟ گفت عباس آقا هستم. این بار نشناختمش، گفتم لابد یک نفر پست وبلاگ را خوانده و حالا می‌خواهد دستم بیندازد. کمی هم ترسیدم، چون واقعا برادر کلاس فوتبال می‌رود ولی تهران است و عباس آقا قم!

گوشی را قطع کردم، لختی اندیشیدم و باز تماس گرفتم، گفتم برای چه تماس گرفته بودی؟ گفت: عباس آقا هستم. گفتم برای چی به خودت می‌گویی عباس آقا؟ اسم من اگر مرتضی باشد به خودم آقا مرتضی که نمی‌گویم. خندید و گفت: نه چون بچه‌ها بهم عباس آقا می‌گویند. هر چه ازش پرسیدم کجای قم می‌نشیند چیزی نگفت، بچه‌ها می‌گفتند آدمی است که می‌آید بچه‌ها را برای هیأت خودش می‌برد، به نظر می‌رسد «عباس آقا» داستانی طولانی پشت سر خودش دارد و روزی دوباره با او روبرو خواهیم شد.

  • جواد انبارداران

نظرات (۱۱)

یا بسم الله 0___0
پاسخ:
:/
چه واژه‌ایه این
یا به نام خدا
  • محمد صادق عبداللهی
  • پیچیده شد 😳
    پاسخ:
    شایدم پیچیده به نظر میاد
    سلام
    این همه داستان‌های عجیب مال کدوم محله‌ی قمه؟
    به نظر میاد از محله‌های قدیمی باشه، مثل آذر و نیروگاسیتی و ... :)
    پاسخ:
    شبه جزیره اسماعیل آباد! 
  • علی‌رضا گ
  • سروش صحّت یه رفیقی داره به اسم «جلال». همیشه تو اینستاگرام ماجراهای تلخ و شیرین خودش و جلال رو روایت می‌کنه. با این حال, خودم شدیداً باور دارم که جلال وجود خارجی نداره و صرفاً ساخته‌ی ذهن نویسنده است!

    عباس‌آقا‌ من رو انداخت یاد جلال‌.
    پاسخ:
    همین جناب بود که می‌گفت برای داستان نویسی باید دروغگوی خوبی باشی. همین بود یا نبود؟
    عباس آقا واقعیه و یحتمل اختلال روانی داره
    باز چاخان کردی، جواد چاخان؟
    بیام دودمانت رو به باد بدم؟
    بیام با زهرا خانم حرف بزنم؟

    پاسخ:
    تیر هوایی نزن
    زهرا نداریم کلا
  • اقای ‌ میم
  • قدیمی ها میگفتن یه عباس آقایی هست که از خون طلبه ها تغذیه میکنه تا جوون بمونه من فکر میکردم دروغ میگن ولی مثل اینکه حقیقت داره
    پاسخ:
    این همون ومپایره لابد، ولی نسخه قمی‌ش
  • حصار آسمان
  • برادر عکس بده، جنازه تحویل بگیر :)))
    به قول نون.خ: یا ذوالجلال والکرام
    پاسخ:
    حالا به عباس آقا دسترسی نیست
    ولی کسی که بخوام بکشیش، جنازه‌ش رو لطفا آتیش بزن
    نیازی بهش ندارم 😑🤣
    یا خدا =))))
    پاسخ:
    یا ارحمن الراحمین
    گفتم حالا همچین پاسخی میگیرم XD
    پاسخ:
    چند جای دیگه هم لابد همچین پاسخی گرفتید
    از وبلاگ‌های معتبر سطح شهر :/
    ها ؟ /:
    نه...
    شما اولین بودین
    ولی خب چون به این موارد گیر میدین حدس زدم
    پاسخ:
    :(
    این یعنی قابل پیش‌بینی شدم
  • علی‌رضا گ
  • با این پاسخی که دادی، شک و تردیدم به یقین تبدیل شد! تامام.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.