سکوت

مرغ سحر ناله کن

معرفی انیمیشن i pet goat 2 و مستند تحلیلی آن

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۲:۵۰ ب.ظ
سال ۲۰۱۲ انیمیشنی با زمان ۷:۳۰ منتشر شد. برای ساخت آن ۴ سال زمان صرف شده بود و پر از نمادها و نشانه‌های رمزی بود. انیمیشن I pet goat 2 به دست موسسه موعود طی ۱۷ ماه تحلیل شد و حاصل کار ۱۸ قسمت مستند شد.
تماشای این مستند به شدت برای افرادی که می‌خواهند وارد عرصه نقد فیلم شوند راهگشاست. بر خلاف تحلیل‌های ماسونی آقای رائفی‌پور، این مستند از روی علم و تحقیق متقنی ساخته شده اگر چه برخی جاها به نظر می‌رسد تفاسیر، هرمنوتیکی هستند.
همچنان بسیاری از افراد اعتقادی به وجود جن ندارند، اما در همین حد بدانیم که نیروهای امنیتی با پدیده جن‌گرایی و مروجین نفوذی آن درگیر هستند و اصلا بخشی برای مبارزه با آن در وزارت اطلاعات وجود دارد.
مکتب یهودیت، سه عرفان اصلی با نام‌های کابالا، مرکابا و حسیدیم دارد. عرفان کابالا یا قبالا شدیدا در رسانه هالیوود و بالیوود و شبکه‌های انگلستان فعال است و شروع آن از جریان شوالیه‌های معبد است. از مفاهیم اصلی کابالا جادوگرایی، جن‌گرایی و شیطان‌گرایی، حروف‌گرایی و عدد گرایی است.
اگر خواستید این انیمیشن را ببینید، توصیه می‌کنم بدون صدا ببینید، چون موزیک سابلیمینال است و تاثیر بدی روی ذهن می‌گذارد، خواهش می‌کنم سراغ مسائل جن‌گرایی نروید، به آن‌ها فکر نکنید اما سر بسته بگویم بسیاری از سازندگان فیلم‌های هالیوودی جن‌گرا هستند و این جریان‌های جن‌گرا در ایران هم فعال هستند و به شدت به ما نزدیک هستند و متوجه آن‌ها نیستیم، به زودی ان شاء‌الله از یک شبکه فساد جن‌گرای ایرانی خواهیم نوشت که مشهور هستند. درخت کابالا، جن آبی‌رنگ، مصرگرایی، میکی‌ماوس، هتل ترانسیلوانیا، بسیاری از سلبریتی‌ها مثل لیدی گاگا، مریلین منسون، مدونا، کیتی پری، بریتنی اسپریز، دیوید بکهام و تیلور سوییفت و خیلی از چیزهایی که آن‌ها را معمولی تصور می‌کنیم با کابالا مرتبط هستند.
کابالا یک فرقه انحرافی است که وام‌گرفته از فرقه‌های الحادی گوناگونی از اساطیر مصری و پاگانیستی یونان گرفته تا اقوام سرخ‌پوستی را شامل می‌شود و هدفش سیر و سلوک در قالب سفیروت‌هاست که از طرفی با عرفان هندوئیستی و چاکراهای ۷گانه شرک آلود که برخی در همین بیان بدون اطلاع ترویجش می‌کنند ارتباط دارد.
این ایموجی‌هایی که معنایشان را نمی‌دانیم نیز با مبانی کابالیستی در ارتباط‌اند که ان‌شاءالله در فرصتی دیگر درباره‌شان خواهیم نوشت. 🕉️☸️☮️☯️✡️🔯🕎♌♍♏♈

  • جواد انبارداران

کابالیسم

نظرات (۱۵)

  • یاس ارغوانی🌱
  • یک پست هیجان انگیز که مشتاقانه منتظرم اون پست هایی که توی این پست وعده دادی رو بنویسید و منتشر کنید :))
    این چاکرا ها کلا بده یا نه اگر با شرک آمیخته بشه؟
    یه سوال دیگه اینکه میگن کائنات و جذب و کارما هم شکر آمیزه؟ آخه مردم یکجوری دراین باره حرف میزنند و رفتار میکنند انگار این کائنات و کارما غیر از خداست و جدا فعالیت میکنه.
    و یک سوال دیگه این علامت☯️ روی پرچم کشور کره جنوبی هم هست. من وقتی نوجوون بودم دربارش خونده بودم که جزو این علامات شیطان پرستی و جن و... هست ولی یکجا تعبیر اینچینینی نیاورده بود.

    و یک چیز مهم تر اینکه گفتید توی وزارت اطلاعات هست یعنی مثل همین ضد تروریسم و ضد جاسوسی شناسایی میکنند و مبارزه میکنند؟
    پاسخ:
    یین و یانگ به تنهایی نماد تعادله شرک آلود بدون خداست‌‌.
    و کابالا وام‌گرفته از اون هست.
    چاکرا و عرفان‌های هندوئیستی تماما شرک آلود هستند و با کمک اجنه پیش‌می‌روند. سفیروت‌ها و چاکراها منطبق بر هم هستند.

    مستند رو ببینید بسیاری از این مفاهیم اونجا توضیح داده شده.

    آره تیم ضد جاسوسی جادوگرایی دارند.
  • یاس ارغوانی🌱
  • این ورزش یوگا و حالت آلفا هم همینطور؟
     و اینکه صدای ویدیو انیمیشن رو کاملا ببندیم ؟

    پاسخ:
    دقیقا یوگا هم مرتبط با کابالاست
    یک کتاب خیلی مهم میگم حتما بخونید:
    الیگارشی و حکومت زرسالاران یهودی پارس
    عبدالله شهبازی

    ریشه و اصل این گروه‌ها رو میگه.

    یک موزیک مزخرفه، بدون موزیک ببینید نیازی بهش ندارید.
    بعد برید سراغ مستند.
    حقیقتا با توصیفاتی که داشتی ترجیح دادم نبینم
    پاسخ:
    گفتم برای اهلش
    اگر دنبال نقد و این‌ها نیستی لزومی نیست.
    ایول داری داداش! یه پروژه شناختی عالی! ایول ایول!
    واجبه این برنامه رو ببینم. البته میترسم با صدا ببینم. بی صدا ببینم یعنی؟ تو با صدا دیدی یا بدون صدا؟ ولی فکر نکنم سابلیمینال رو من تاثیر بذاره حالا خود دانی. چون سابلیمینال گوش دادم و تاثیری رو من نداشت...
  • یاس ارغوانی🌱
  • چقدر ترسناک و چقدر عجیب!
    هیچ وقت نتونستم با این چیزا یوگا و کائنات کنار بیام.
    ممنون که گفتید :)
    حتما انیمیشن و مستند رو میبینم.
    پاسخ:
    ان شاء الله
    حتما زمان دیدن نکات رو دقیق و کامل یادداشت کنید
    سلااام
    موضوع جالبیه، خداقوت، ایشالا بتونیم مطالب بعدی را ببینم و بخونم.
    ولی ایشالا قسمت بشه زیارت خود حضرات اجنه :))
    هر چند من بیشتر مشتاقم اون گروندگانشون را ببینم که چه روابط گروهی و منافع و خواست هایی دارند و با بعضی شون حرف بزنم و از سلایق و توهمات و یا انحرافات و معصومیت های از دست رفته شون بشنوم.
    پاسخ:
    سلام
    قسمت نشه ان شاء الله، زندگیت زهرمار و بدون آرامش میشه و بی‌جهت اذیتت میکنند، دور و اطراف بگردی توی ایران هم فعال هستند. کتاب‌هاشون هم میتونی بخونی.
    یه سوال، الان علائم شیطان پرستی و ... که داخلش هست، چه تاثیری روی ما داره؟ ما که داریم بیخیال انیمیشن رو نگاه میکنیم و اصلا به اون علائم ریز و درشت توجه نمیکنیم
    پاسخ:
    تاثیری نداره، نوعی قدرت‌نمایی برای ما و دلگرمی و پیام فرستادن برای خودشون هست تا بگن این جاها فعال هستیم و معانی رو به شکل رمزنگاری منتقل کنند.
    با توجه به پیجهای به ظاهر آگاهی که اینروزا توی اینستا رواج پیدا کرده که بیشتر همه رو به مدیتیشن و رمزگشایی از جادوی اعداد و اهمیت چاکراها و کندالینی و تبلیغ این ایموجیها تشویق میکنن این پست و پستهای مشابه رو ممنون میشم بیشتر اینجا بذارید
    پاسخ:
    وضعیت کتاب و اینستاگرام وضعیت بغرنجیه، این‌ها دنبال ترویج یک معنویت بدون دین هستند که با مدیتیشن و یوگا جلو میان.
    کتاب‌های انگیزشی هم مثل قانون جذب این خط رو دنبال می‌کنند
    انیمیشن 9 و دیدین ؟

    خلاصش اگه ندیدین ببینین نقدش و بذارین :دی
    تشکر
    پاسخ:
    انیمیشن ۹ انیمیشن خیلی مهمیه، چشم یک روز نقدش رو میزارم
    خود انیمیشن رو دیدم و از سر و تهش سر در نیاوردم بجز چندتا از موارد واضحش
    میریم که مستند رو ببینیم انشالله
    پاسخ:
    هر سکانسش چندین لایه داره، حالا مستند رو ببینید متوجه میشید
    هر قسمتی که می‌دیدم می‌خواستم بیام اینجا و نظرم رو بگم ولی میگفتم بذار همه‌اش رو ببینم بعد. فعلا تموم نشده و قسمت ششم هستم. فعلا تا اینجا

    1) اولین چیزی که به ذهنم میاد این حدیثه واقعا:امیرالمومنین(ع) می‌فرمودند: «فَیَا عَجَباً عَجَباً وَ اللَّهِ یُمِیتُ الْقَلْبَ وَ یَجْلِبُ الْهَمَّ مِنَ اجْتِمَاعِ هَؤُلَاءِ الْقَوْمِ عَلَى بَاطِلِهِمْ وَ تَفَرُّقِکُمْ عَنْ حَقِّکُمْ فَقُبْحاً لَکُمْ وَ تَرَحاً »؛ (شگفتا، شگفتا! به خدا سوگند قلب را مى‌میراند و غم و اندوه را به روح انسان سرازیر مى‌کند که آنها در مسیر باطل خود، چنین متّحدند و شما، در طریق حقّتان، اینگونه پراکنده و متفرّق! روى شما زشت باد! و همواره غم و اندوه قرین‌تان باشد!)

    2) اینقدر فکر و برنامه و پشتکار و سرمایه، واسه چی واقعا؟؟؟ چرا؟ چه فعل و انفعالاتی تو ذهن یه نفر باید رخ بده که شیطان رو بپرسته؟! این همه براش قربانی بده! چی بهشون این همه انرژی میده و هولشون میده جلو؟ بعد ما هنوز تو انجام واجبات خودمون با خدا چک و چونه میزنیم :/

    3)محتوا خیلی هم عالی ولی کاش کیفیت ساخت مستند هم یکم بهتر بود. ضعف‌هاش کم نیستن متاسفانه و این موضوع دافعه ایجاد میکنه. خوندم که گفته بودن با سرعت زیاد و کمبود وقت و سرمایه و بدون اسپانسر کار کردن، اجرشون با خدا، ولی خب نتیجه‌ی نهایی هم مهمه. کاش بشه دوباره یه ویرایشی بشه، همین محتوا مثلا یه سال دیگه روش زمان گذاشته بشه تا به شکل بهتر عرضه شه. حیفه واقعا...

    4) من قبلا میشنیدم آلیس در سرزمین عجایب و هری پاتر و امثالهم پر از نمادهای شیطان‌پرستی هستن میگفتم برید بابا شماهم همش نماد شیطان پرستی نماد شیطان پرستی! فیلمه دیگه می‌بینیم دیگه :/
    الان فکر میکنم درسته خیلی از این نمادها روی ما تاثیری نداره و برامون بی‌معنیه اما اینکه برای رد و بدل کردن اطلاعاتشون یا هر منظور دیگه‌ای رسانه‌ی جمعی استفاده میکنن قشنگ دهن کجی به کل دنیاست! فریاد میزنن ما هر غلطی دلمون بخواد میکنیم عمرا اگه بتونید به گرد پامون برسیدوگرنه که هیچ نیازی نیست به این نمادها میتونن تو خلوت خودشون و راه‌های مخفیانه‌ی خودشون با هم صحبت کنن و نقشه بکشن :/ هی...


    باتشکر :)
    پاسخ:
    احسنت چه پشتکاری، یک روزه شش قسمت دیدید
    چرا شیطان رو می‌پرستند؟ چون لذت میده، پول میده، خوشی میده، توی یکی از کتاب‌هاشون نوشته بود که شیطان بد است اما لذت‌بخش، بهشون کمک میکنه قدرت پیدا کنند و به پول و مال بیشتر و لذت بیشتر برسند. به خوشی‌های غیر خوب برسند. روابط جنسی آزاد، شراب‌خواری، فساد، دنیاطلبی، پول بیشتر، جایگاه و ریاست.

    درباره کیفیت مستند هم مثلا کسی که نریشن مستند رو میخونه جالب نیست ولی تحقیقات مستند دقیق و صحیح هستند و تلفظ‌هاش با این که یک جوریه، ولی دقیقه.

    بعدش اگر به این مباحث علاقه داشتید، مستند فرقه های سری رو دانلود کنید ببینید، یک بخش‌هاییش هم استاد فرج‌نژاد صحبت می‌کنند.
    اوهوم علاقه‌ام زیاده
    انشالله خواهم دید

    فقط یه سوال
    من بخوام درمورد فراماسونی تحقیق کنم باید چی کار کنم؟ گوگل که طبیعتا جوابگو نیست!
    ساعت‌ها گشتم و حتی یه مدرک شیطان پرست بودنشون رو هم پیدا نکردم. :/ ظاهرا زیادی مخفین :/
    منبع میتونید معرفی کنید؟
    پاسخ:
    سلام
    همون کتاب پنج جلدی زرسالاران یهودی عبدالله شهبازی فوق العاده عالیه و این آخرین کتابی بود که استاد فرج‌نژاد معرفی کرد.
    کتاب‌های دیگه هم هست ولی این رو فعلا بخونید. باید فقط مراقب باشید بعدا زمان تحلیل‌ فیلم‌ها همه چیز رو به فراماسونری و کابالا ربط ندید. مثل افرادی که قبلا اندک اطلاعاتی درباره فرقه‌های مخفی به دست آوردند و بعد در قهوه تلخ مهران مدیری دنبال نشانه‌های ماسونی بودند!
    سلااام
    منم تا قسمت شش دیدم.
    من به وجود پلیدی حتی در انسان هم اعتقاد ندارم چه برسه در نادیدنی ها. آدم ها کارهای اشتباه می‌کنند و گاهی شرارت و گاهی هم شرارت سازمان دهی شده. در مقیاس کوچک تا بزرگ. اما این اصالتی نداره. (من فکر کنم اینا داستان هایی مثل ارباب حلقه های سه را خیلی جدی گرفتن، پس منم گاندورفم:)) )
    هدف رفتار شرورانه هم از دل همون اهداف انسانی میاد بیرون و از اون طریق قابل فهمه. تقلید، خوشی، غرور، نگرش، هویت گروهی، اینا را همه دارن، اما گاهی مجموعه عوامل فردی و جمعی باعث جهت دهی این عوامل به سمت رفتار مخالف اجتماع میشه.
    به نظرم به جای جنگ لفظی میشه این مشکل انسان و جامعه را دقیق تر و علمی تر بررسی کرد و چاره اندیشی کرد (البته فکر کنم منم یه جور اومانیست باشم!):
    چرا فرقه ها ایجاد میشن؟
    چرا افراد جذب فرقه ها میشن؟
    جذب شدن به نماد های فرقه ها چقدر همراه با هویته و چقدر کورکورانه؟ (این مسأله را شهید مطهری هم متوجه شده بودن و درباره هیپی گری اشاره کرده بودن)
    چرا فرقه ها منفور میشن؟
    چرا فرقه ها کینه ورز میشن؟
    نقش باور های غلط در فرقه ها؟
    پرخاشگری وسیله ای چیه و چرا؟
    اعتقادات چه تاثیری بر پرخاشگری دارند؟
    پرخاشگری مقابله ای چیه و چرا؟
    پرخاشگری جنون آمیز چیه و چرا؟
    قید چیه و بی قیدی چیه و دلیلش چیه؟
    سلااام مجدد
    اصلا خود وجود آخر الزمان به این شکل که تصور میکنند بعضیا از قطعیات اسلامه؟
    درباره پیامبر خاتم و عاقبت بشر و سختی ها و ظهور منجی و انتظار میدونم هست.
    اما به صورت مقطعی از زمان و وقایع مشخص و نبرد بزرگ صریحا چیزی نیومده شایدم من نمیدونم.
    ولی میدونم که انسان ها امت ها هستند و سرنوشت هر امت دست خودشه و هر امت اجلی داره.
    و اینکه حق و باطل هستند اما چیزهای عینی نیستند. همین طور خود تمدن یه مسأله عینی نیست.
    شاید هم پیش داوری میکنم، چون اکثرا وقتی حرف منتظران و استکبار و حق و تمدن میاد یاد کسایی میافتم که یا کاری نمیکنند یا اگر هم کاری میکنند فقط تبلیغات یا رژه است و کسایی که یا دنبال علم نمیرن یا اگر هم میرن برای رد کردنشه نه برای استفاده کردن ازش برای زندگی بهتر.
    سلام هفده قسمتشو دیدم
    خیلی با تحلیل های دیگه فرق داشت و تقریبا کامل بود
    یک جاهایی توضیحات تکرار میشد خارج از حوصله بود
    ب نظرم دیدن این مستند واجب .ای کاش گزیده ای از قسمتهای اصلی در غالب چهار قسمت تدوین بشه همه استفاده کنن.هر چند خیلی از موارد از دستشون میره.کلا اگر دوست دارید بفهمید اینده چه خبر میشه و‌ اصل مطلب چیه حتما ببینید


    پاسخ:
    سلام
    واقعا جواهری بود، بسیار فاصله داشت با تحلیل‌های آقای رائفی‌پور.
    نواقصی داشت ولی واقعا تحلیل نو و محشری کرده بودند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.