سکوت

مرغ سحر ناله کن

ما غذای سگ هم نبودیم

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۰۶:۰۶ ق.ظ

می‌دانی حاجی ما اندازه غذای سگ هم نبودیم برایت، اندازه غذایش که هیچ اندازۀ خود سگ هم نبودیم، ما اندازۀ یک گل آپارتمانی، یک پوتوس و سانسوریا نبودیم، اندازۀ گلدان سفالی‌اش هم نبودیم، ما حتی اندازۀ یک کانفیگ V2ray هم نبودیم، در اندازۀ کتاب قانون جذب یا پک فروش راه‌های درآمد اینترنتی هم نبودیم، ما هیچی نبودیم، ما فقط ادعا بودیم، خیلی گنده‌گو، گنده‌سخن و گنده در زمینه‌های دیگر، حاجی همین است سایتِ تمامِ چیزهایی که گفتم پرسرعت، پرقدرت، پرتوان کار می‌کنند(کفر متحرک) اما سایتی که به اسم تو زدیم(البته من نزدم من کارگرش هستم) یک متن را هم نمی‌تواند بیاورد یا تغییر بدهد، به اول و آخر آن گوساله‌های مسؤول فنی مؤسسه مادرِ مؤسسه‌ات درود فراوان می‌فرستم هر دم، با تسبیح، با صلوات‌شمار و گاهی با ذکرشمار بادصبا و گاهی بی‌حساب، بر پهلو و بر پشت و گاهی هم وقتی به شکم خوابیده‌ام که این لطف را در حق تو و ما کردند، پول بیت‌المال حلالشان، حلال خودشان، بچه‌شان، همسرشان، روی قبر پدر و پدربزرگشان و دیگر اجدادشان گُل‌ها می‌‌گذارم اگر فقط پیدایشان کنم.

پی‌نوشت: این تقدیرنامه را بعد از آنکه نتوانستم برای دومین بار یک ساعت قبل از طلوع فجر 20آذر 1402 حتی متن را اندازۀ افزودن یک لینک تغییر بدهم، تغییر صفحه اول با المنتور هم بماند نوشتم. یک ساعت از عمرم که تلف شد و حاصلی نداشت...

  • جواد انبارداران

نظرات (۳)

  • اسطوخودوس ناشناس
  • از المنتور اسرائیلی استفاده نکنید
    پاسخ:
    پولی که به المنتور pro می‌دیم میشه گلوله توی قلب کودک فلسطینی 😭
  • آقای سر به‍ راه
  • سلام حاجی
    چه خبر؟
    خوب موندگار شدی اینجا
    پاسخ:
    سلام
    خبر اینکه اصرار دارم توی وبلاگی بنویسم که منقرض شده و زمانش سر رسیده
  • آقای سر به‍ راه
  • میامدی تلگرام تا الان ۵۰k بودی استعداد یابی می کردی ۶۰ تا تیم درست می کردی

    فرزند زمانه ات باش، ول کن وبلاگ رو
    پاسخ:
    داش ممد الانشم شاخ توییتریم و به قول دوستان جایمان روی سر گاو!
    مسأله این است که بارها رسانه‌های مختلف زدم و هی منصرف شدم چون انگار توی هر کدومش خودم نبودم :(
    و این از مصیبت‌های مزاج سرد داشتن است!
    دنبال یک رسانه‌ای هستم که بتونم ادبی با محوریت کتاب و فیلم داشته باشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.