سکوت

مرغ سحر ناله کن

فقط سیب بخور و عطر بو کن

چهارشنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱، ۰۱:۰۳ ب.ظ

برای یک ربع مشاوره تلفنی مبلغ 150 هزار تومان واریز کنید(به دلیل تورم موجود و برای آیندگانی که متن را می‌خوانند، دلار الآن 42 هزار تومان و طلای 18 عیار گرمی حدود 2 میلیون تومان است)، سپس 150 هزار تومان را واریز کرده و تماس می‌گیرد. طبیب پشت خط، آقای نون می‌گوید برای علاج سرطان بدخیم سینه، همه چیز را کنار گذاشته و به جای غذا فقط سیب بخورید. با تحکم صحبت می‌کند حتی اگر 30 کیلو هم وزن کم کردی، فقط سیب بخور و خوب می‌شوی، سپس برای ادامه علاج یک حرز امام جواد و 3 عدد عطر برایش می‌فرستد و می‌گوید اگر می‌خواهی درمان شوی نباید پیش هیچ طبیب دیگری بروی و اگر رفتی طب سوزنی دیگر پیش ما نیا و اگر بروی طب سوزنی جن زده می‌شوی.

ماجرا را که شنیدم، گفتیم این همان آقای نون است که خودش غلبه سودای شدید در سر دارد و آمده بود برایش زالو بیندازیم که نکند شبکیۀ چشمش خونریزی کند و اصلا کارش طب نیست، چیزهایی در طب سنتی شنیده و حالا چون با حکیم نشست و برخاست کرده شاید تصورات اشتباهی برایش ایجاد شده. این بابا اصلا کارگردان است و کار هنری می‌کند.

آن طب سنتی که ما می‌شناسیم، داروهای بسیار سنگین برای خروج سودا می‌دهد، روزانه باید 8 لیوان انواع مایعات و غذادرمانی‌ها را بخورد، آن وقت امیدوار باشیم که توده بزرگتر نشود و سرجایش بماند و کنترل شود. جالب است که خود حکیم می‌فرمود بعضی‌ها می‌گویند سرطان را به چه آسانی، مثل خوردن شکلات! درمان می‌کنند. حتما اگر به گوشش برسد ناراحت خواهد شد که چه می‌خواسته و چه شده.

  • جواد انبارداران

نظرات (۶)

  • علیـــــ ََ
  • دلم به حال اون مریض هایی که امثال دکتر نون رو قبول دارن و نسخه هاشو اجرا میکنن
    میسوزه :(
    پاسخ:
    سیب خوردن شاید بتونه یک بیماری جزئی سبک رو خوب کنه، اما فقط سیب نه، روزی سه تا سیب
    از دکتر نون‌ها زیاده
  • یک مسلمان ...
  • جمع کنید این مسخره بازیا رو تو شهرتون. هی دکتر طب سنتی، طب سنتی، بعد هیچ معیار و ملاکی هم برای صحت سنجی شون نیست.
    پاسخ:
    ملاک صحت سنجی:
    کتاب‌های معتبر حکیمان طب سنتی مثل قانون بوعلی، خلاصة الحکمه عقیلی خراسانی و ذخیره خوارزمشاهی
    اسناد پزشکی درمان بیماری‌ها که از این‌ها زیاد داریم، توییتر دنبال‌مون کنی می‌ذاریم
  • میرزا مهدی
  • سلام ببینم میتونم جدی باشم!
    اندازه انگشتان جفت دستام مورد برام پیش اومد که باعث بشه با این طب سنتی یا اسلامی یا ایرانی یا هرچیزی که ربطی به پزشک های تاجر صفتِ دانشکده ی علوم پزشکی رفته، نداره، مشکل داشته باشم و باورش نکنم.
    من که در هر صورت عددی نیستم که بخوام نظرم رو به کسی بگم و بخواد روی کسی تاثیری بذاره ولی از نظر من طب و پزشکی، در عصر جدید چیزی کمتر از دلالی و تجارتِ کثیف نداره. ببخشید که بلانسبت به کسی نمیگم. هرکی در این دایره نیست، خدا خودش اجر و صواب یا ثوابش رو میده.
    برای نمونه کلی خرج کردیم و انتظار کشیدیم تا یکی از این روحانیونِ پزشک نمای حکیم گونه که ادعا میکرد درمانِ ناباروری رو بهتر از هر علمی ، میدونه، ما رو ببینه. برای شروع انگشتش رو گذاشت رو پلک چشم سمت چپم و کشیدش پایین و گفت «اوه اوه. اذان و اقامه نمازهات رو با صدای بلند بخون ماه دیگه خانمت بارداره» ما نمیکردیم نامردی و تا هفت خونه اینور و اونور اطلاع میدادیم که میخوایم نماز بخونیم. الان هفت ساله ملت رو عاصی کردیم دریغ از یه بچه. یکی که لااقل تو همون دو ماهگی سقط بشه.
    برای نمونه روحانی ای که ادعا میکرد، کرونا ساخته و پرداخته ی ذهن بشر و استکباره و صهیونیسم و به بشریت تلقین شده و بعد از مبتلا شدن به دلتا و سه ساعت بدون هیچ اکسیژنِ حمایتی ای تو بقالیِ سرکوچه شون نشستیم و نفری سه میلیون تومن از ما سُلفید و یه چندتا حبه سیر ترشی و یه چندتا حبه زهرمارِ سیاه مثل پشکل گوسفند داد بهمون بخوریم که بخار از سرمون خارج بشه و دیگه فکر نکنیم کرونا داریم که دو روز بعدش خودم 5 روز تو بیمارستان روحانی بابل تو کما بودم و ملک‌الموت هم ما رو پس زد و تُفمون کرد رو زمین که »برو فعلا واسه خودت بِچِر»
    برای نمونه طبییی که تو سیدخندان آلونکی داشت و از ساعت چهار صبح تو صف دم در آلونکش ایستادیم در حالیکه نفر آخر و بیستم بودیم و خودش ساعت چار بعد از ظهر در حالیکه بوی گند تریاک میداد اومد و ساعت نُه شب ما رو ویزیت کرد و گفت بچه میخواید، شبها رو یه تخت بخواید :|
    برای نمونه ...
    حالا شما بگو سیب بخور. خانمی رو میشناسم که تو حیاط خونه ش سه تا درخت سیب داره و از سرطان سینه رنج میبره.
    حرف زیاده حاجی!
    ولی به نظرم برای تجارت باید راهی رو انتخاب کنید که نفرین مردم پشت سرتون نباشه. برای سلامتی خودت و خودم و هرکی اینجا رو میخونه، صلوات
    پاسخ:
    نه تنها پزشکی، که این جهان لجن است و مشاغل جز لجن‌مالی کردن و خون مردم در شیشه کردن نیست، بانک، خودروسازی و حتی قابلمه‌سازی همه چی دلال بازی شده.
    مشکل ما با همین آدم‌هایی است که ازشون یاد کردی، اگر طرف ما بیای برای همین ناباروری هم درمان داریم و هم افراد زیادی که درمان شدند با اسناد پزشکی معتبر از واریکوسل و آزواسپرمی بگیر تا تنبلی تخمدان و هزار مشکل دیگه.
  • اقای ‌ میم
  • ما که رو آوردیم به طب مدرن چون بالاخره طب مدرن هم برای خودش یه چیزهایی داره
    پاسخ:
    طب مدرن هم علم است، علمی قابل اتکاتر در تشخیص و آناتومی و فیزیولوژی و هماتولوژی و دیگر لوژی‌ها، اما با این همه شناخت، انگشت کوچکه طب سنتی در درمان نمی‌شود
    سلام
    آقا سه تا مطلب

     جسارتا طلا گرمی دو میلیونه...

    شما دکتر زنده دل رو تایید میفرمایید؟؟

    آدرس شما کجاست و یا راه تماستون، خدمت برسیم
    پاسخ:
    سلام
    فعلا اطلاعاتی از ایشون ندارم، حکیم ناظم رو معرفی می‌کنم که شاید در ایران از نظر علمی یک باشه، اگر تونستی گیرشون بیاری، پزشک‌ها یک مقدار ترکیبی سنتی صنعتی هستند و مبانی رو رعایت نمی‌کنند، احتمال این که یک پزشک سریعا فصد و حجامت کنه خیلی بیشتره. و الا دکتر کرد افشار و منتظر و اکبری هم مشهور هستند.

    من خودم فعلا مجازی در خدمتم تا ببینیم زندگی چطور رقم می‌خورد، سلامتکده طب سنتی بوعلی قم رو معرفی میکنم برید و از طبیب شیرازیان استفاده کنید
  • حامد خواجه
  • طلا گرمی دو ملیونه.

    در خصوص کامنت میرزا مهدی، باید بگویم که دلال و کاسب جماعت در همه لباسی هستند؛ بخصوص طب که خیلی بی‌سر و صاحبه.
    البته اطبای حاذق زیاد داریم که میدانشان را بسته‌اند. همین آقای خیراندیش که از بزرگان این عرصه هستند، کم به دادگاه کشیده نشدند.
    نمی‌دانم نویسنده وبلاگ کجا طب تلمذ می‌کند و جزو کدام دسته از اطبا می‌باشد.

    اما در مجموع به نظرم نباید به راحتی به مدعیان طب اعتماد کرد.
    و همچنین به پزشکان.
    پاسخ:
    اصلاح شد :)

    آقای خیراندیش با دامادهاش حاشیه‌های زیادی داره و بحث درباره‌ش زیاده.
    در نبض شخص قدرتمندی است اما اشتباهات زیادی داره که به دلیل کم طبابت کردنش هست، مثلا ایشون برای غلبه سودا همیشه سکنجبین با عرق نعناع به صورت عمومی تجویز می‌کنند، در حالی که این ترکیب اصلا منضج و مسهل سودا نیست و باعث اعتدال کبد با سوء مزاج گرم میشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.