سکوت

مرغ سحر ناله کن

زندگی آفلاین سنتی طلبگی

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۸ ب.ظ

اول کتابخانه‌ها را بستند، بعد کلیک چپ موسم خراب شد، باتری گوشی‌ام مشکل پیدا کرد و امروز کامیپوترم فوت کرد. همه چی انگار جور است برای یک زندگی آفلاین سنتی طلبگیِ بدون کتاب :/

از ساعت ۳ونیم دیشب تا حدودای همین الآن درگیر برگشتن به قم بودیم در حالی که فردا اولین امتحان ترم دوم حوزه برگزار می‌شود. دیشب کلا نخوابیدم و وسط جاده با فوبیای تصادف هر لحظه از خواب می‌پردیم. من حتی وصیت‌نامه‌ام را برای انتشار در صبح فردا تنظیم کرده بودم که اگر مُردم به دستتان برسد.

  • جواد انبارداران

نظرات (۹)

  • سعید حیاتی
  • کلا میخواستن شما رو اسپویل کنن :/
    ترکیدم از خنده 😂 از بس قشنگ نوشته بودید اون قسمت تصادف رو 😂
    پاسخ:
    خوشحالم خوشت اومده
    من واقعا مشکل ترس از تصادف رو دارم :((
  • آقای مهربان
  • سلام اخوی
    اگه ببینیم و بازم همون آدم قبلی باشیم. ... :-( :'-(

    قَالَ اللَّهُ إِنِّی مُنَزِّلُهَا عَلَیْکُمْ ۖ فَمَنْ یَکْفُرْ بَعْدُ مِنْکُمْ فَإِنِّیٓ أُعَذِّبُهُ عَذَابًا لَآ أُعَذِّبُهُٓ أَحَدًا مِنَ الْعَالَمِینَ
    پاسخ:
    به کسی نشون میدن که دیگه اون آدم‌ قبلی نشه
    شایدم نه
    این همه کربلا تماشاچی داشت!
  • آقای سر به‍ راه
  • تو این دولت هر روز یه امام حسین شهید میشه
    پاسخ:
    بتونیم تا انتخابات بعدی دووم بیاریم بقیه‌ش راحته
  • آقای سر به‍ راه
  • من یه احساس ناامیدی دارم میگه انتخابات بعدی یکی در حد جهانگیری میاد بالا
    این ملت همون ملتی که به روحانی رای داد, من تغییر محسوسی نمیبینم!
    پاسخ:
    برادر اگر این اتفاق افتاد مابقی عمرم رو برای حذف تاثیر رای مردم در حکومت ولایت فقیهی میزارم
    من مطمئنم مردم میفهمند و درک دارند
    امیدوارم ناامیدم نکنند
  • آقای سر به‍ راه
  • برو از حالا انید دانا فالو کن^O^
    پاسخ:
    یک موج امید دانا پرستی بین حزب اللهی‌های مقلد رواج یافته که بی سابقه است :)
  • آقای سر به‍ راه
  • وقتی کانال های پر مخاطب حزب اللهی برای تایید خودشون و حرف هاشون اونو پیرهن عثمان می کنند که ببین این دین نداره حرف مارو میزنه آخرش همین میشه؛ مثل اینستا که گفتی شده، روز اول کسی فکر آخرش نکرد!
  • محمد برزین
  • دم خدا گرمه
    کلا ما رو داره توی دولت روحانی امتحان میکنه
    حتی با کلیک چپ موس
    خدایی قبلیا این قدر امتحان داشتن؟

    پاسخ:
    روحانی امتحان نیست
    چاقوئی که خودمون زدیمتو جیگرمون
    خب این بد نیست که حالا بیایم برای اینکه حرفامونو تایید کنیم از کلیپای مثلا امید دانا استفاده کنیم
    چرا که نه؟البته نه اینکه ملاکمون اون باشه و نظراتش،ولی برای یه قشری از جامعه واقعا میتونه تاثیرگذار باشه.
  • علیـــــ ََ
  • حتی فکر این که توی انتخابات بعدی هم یکی مثل الان انتخاب بشه زجر اوره :(
    پاسخ:
    توکل بر خدا
    و تلاش بی وقفه برای جلوگیری از این فاجعه
    ان شاء الله وضعیت بهتر میشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.