سکوت

مرغ سحر ناله کن

بهترین راه گرفتن سرطان با مایکروویو

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۰۲:۳۵ ق.ظ

اولین بار اینجانب بودم که به آن جناب در محل کار گفتم: ظرف فلزی در مایکروویو نگذار که خطرناک است و او با آن ریش سیاهش و پای چشم‌های سیاهش به سیبیل سیاه من پوزخند سیاهی زد و با پیراهن سیاهی که به تن داشت آمد کنارم و قیمه‌ای را که در مایکروویو در ظرف فلزی گرم کرده بود قاشق قاشق خورد.

حال بخت سیاه من این گونه شد که روزی حالت تهوع دارم و روز دیگر حال مسمومیت و جالب آن که دقیقا از همان غذایی می‌خورم که جماعت 40 نفره محل کار خورده‌اند اما چرا من چنین می‌شوم و آن‌ها نمی‌شوند؟

و یافتم، دقایقی پیش، پس از آن که چند آلو برای حالت تهوع خوردم، یافتم که دلیل این مسمومیت‌های ریز و درشت من حماقت عالمانه‌ام است از این که ظروف یکبار مصرف پلاستیکی را هر دفعه در مایکروویو می‌گذارم و غذاها را گرم می‌کنم و تمام شرایط را برای یک سرطان تمام عیار فراهم می‌کنم. و این قضیه چنان حرصم داد که پشت کلانتری علاف شدن برای پس گرفتن موتور پیدا شده حرصم نداد...

  • جواد انبارداران

نظرات (۷)

:////
خوشحالم موتورتون پیدا شده
پاسخ:
یک تنه فلزی بی‌ارزش ازش پیدا شده
  • میرزا مهدی
  • شبیه تووپ پینگ پونگ که با سرعت و شدت بهش ضربه میزنی و تندی میخوره به سقف و بعد لبه ی یخچال و بعد دیوار و بعد کف زمین و بعد دوباره به لبه ی صندلی و بعد شتاب میگیره میخوره به سقف و باز میفته زمین و تا بخواد آروم بگیره چند بار ریز رو زمین بالا پایین میره، موقع خوندن این مطلبت اینور اونور شدم. چی شد؟ :))))))
    پاسخ:
    نگارش مزخرف و مشوش بود، قبول میکنیم
    منم زیاد از ماکروویو استفاده میکنم متاسفانه
    خب به سلامتی موتور هم که پیدا شد:) مال حلال جایی نمیره:)
    پاسخ:
    احتمالا فقط تنه فلزی که روش کد درج شده بود حلال بوده
    مابقیش رفته
    سلام
    ما که الحمدلله، نه خودمون نه دور و وریام هیچ‌ مدل ماکرویو نداشتن و هیچی ازش نمی‌دونیم :)
    پاسخ:
    ما خونه پدری سولاردام داریم، ولی مایکروویو لعنتی تا به حال نداشتیم
    یک بار دیدم یک خارجی احمق برای خشک شدن موهای سگش بعد حموم، اون رو توی مایکرویو گذاشته و بعد هم سگه مُرده بوده
  • تار و پود √
  • سگه چرا مرده بود؟
    پاسخ:
    گرمای شدیدی که به دست مایکروویو ایجاد میشه انگار باعث مرگش شده بود
  • یاس ارغوانی🌱
  • بلا به دور :)
    پاسخ:
    بلا مایۀ رشد انسان است
    ولی این بلاهای احمقانه دلیلش جهل‌ است
    خب چه نوع ظرفی بذاریم؟

    فلزی هم خطرناکه
    پاسخ:
    ظرف پیرکس یا شیشه‌ای که مقاوم باشه و نشکنه و موادش جدا نشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.